sayfa schema

İADE ve DEĞİŞİM

Bildirim Süreci

İnternet Mağazamızdan almış olduğunuz ürünlerin İade ve Değişim işlemleri için bizlere ;

0232 459 85 70 numaralı telefon hattımızdan veya [email protected] mail adresimizden ulaşabilirsiniz.

Bizlere bildiriminizden sonra size iletilecek olan Kargo Kodu ile almış olduğunuz ürünü anlaşmalı olduğumuz kargo firması ile gönderebilirsiniz.

İade ve Değişim İşlemleri

Satın alınan ürün veya hizmetin iade ve değişim şartları tüketici hakları çerçevesinde belirtildiği gibidir.

İnternet Mağazamızdan almış olduğunuz ürünleri Teslim tarihinden itibaren 14 (ondört) gün içerisinde tarafımıza herhangi bir neden göstermeksizin iade edilebilir.

Teslim tarihinden itibaren 14 (ondört) gün geçen ürünlerin iade ve değişim talepleri dikkate alınmayacaktır.

İade ve Değişim Süreci

İade edilecek ürünün standart aksesuarları ile birlikte 14 iş günü içerisinde eksiksiz ve hasarsız olarak teslim edilmesi gerekmektedir.

Hediye verilen promosyonlu, kampanyalı ürünler de iade ile birlikte gönderilmelidir.

İade işlemi için ürün faturası veya tarafınıza gönderilen sipariş bilgi formu eklenmesi gerekmektedir.

İadeler mutlak surette orijinal kutu veya ambalajı ile gönderilmelidir.

Orijinal kutusu/ambalajı bozulmuş ( örnek : orijinal kutu üzerine kargo etiketi yapıştırılmış ve kargo koli bandı ile bantlanmış ürünler kabul edilmez) tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş, başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.

İade edilen ürünün şartlara uygunluğu kontrol edildikten sonra iade ve değişime uygun olan ürünlerde ödemeler iade ve değişim onayını takiben en geç 7 gün içerisinde yapılacaktır.

Hatalı /eksik gönderim iadelerinde kargo ücreti tarafımıza aittir. Diğer durumlarda(memnuniyetsizlik, vazgeçme vb.) ücret alıcı tarafından ödenir.

İnternet mağazamızdan yaptığınız alışverişlere ait iade işlemlerinizi yalnızca kargo yolu ile gerçekleştirebilirsiniz, değişim işlemlerinizi ise kargo yolu ile veya tüm Toystop mağazalarından gerçekleştirebilirsiniz.

Siparişinizi banka havalesi seçeneğini seçerek verdiyseniz, ürünlerin bulunamama durumunda sadece ürün bedelleri iade edilir.Bankalar tarafından uygulanan havale masrafları ile toystop.com.tr'nin bir ilgisi yoktur.O yüzden havale ödemelerinizi bankaların internet şubeleri ve ATM'ler üzerinden yapmanızı öneririz.

 

Cayma Hakkı Yasal Prosedür

İnternet Mağazamızdan satılan ürünler için yasal prosedür;

 

Satıcı, Alıcı'nın / tüketicinin hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin teslim aldığı tarihten itibaren 14 (ondört) gün içerisinde malı reddederek sözleşmeden cayma hakkının var olduğunu ve cayma bildiriminin kendisine ulaşması tarihinden itibaren malı geri almayı taahhüt eder.

Cayma hakkının kullanabilmesi için, Alıcı tarafından, 14(ondört) günlük cayma süresi içerisinde, Satıcı'nın işbu Form'un 1. maddesinde belirtilen adresine yazılı olarak veya aynı maddede belirtilen [email protected] adresine bildirimde bulunması şarttır.

Satıcı, cayma bildiriminin kendisine ulaştığı tarihten itibaren malı geri almayı ve en geç 10 (on) gün içerisinde almış olduğu toplam bedeli Alıcı'ya iade etmeyi taahhüt eder.

Alıcı, cayma hakkını; kendisine veya 3. bir kişiye teslim edilen Ürün/Ürünleri, faturası ve iade formu ile birlikte Satıcı'ya göndererek kullanacağını kabul, beyan ve taahhüt eder. Cayma hakkının kullanılmasından doğan masraflar alıcı'ya aittir.

Alıcı, iade edilecek Ürün'ün/Ürünler'in kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak teslim edilmesi gerektiğini ve eksiklik halinde cayma hakkının geçerli kabul edilmeyeceğini bildiğini kabul, beyan ve taahhüt eder.

 

Aşağıdaki Durumlarda Cayma Hakkı Kullanılamaz:

 

Mesafeli Sözleşmelere Dair Yönetmelik gereğince

Elektronik ortamda, tüketiciye anında teslim edilen gayrımaddi mallar (E-kitap vb)

Gazete, dergi gibi süreli yayınlar,

Alıcı'nın özel istek ve talepleri uyarınca üretilen veya üzerinde değişiklik ya da ilaveler yapılarak kişiye özel hale getirilen mallar,

Ses veya görüntü kayıtları, yazılım programları, bilgisayar sarf malzemeleri ve benzeri mallarda Cayma Hakkının kullanılması, Alıcı tarafından ürün ambalajının açılmamış ve bozulmamış olması şartına bağlıdır.

06.03.2011 tarihli Resmi Gazete'de yayınlanmış Mesafeli Sözleşmelere Dair Yönetmelik'in 7. Maddesinin 4. Fıkrasında belirtilen haller de saklıdır.

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR
Çerez Uyarısı

Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz ve Alışveriş deneyiminizi iyileştirmek için yasal düzenlemelere uygun çerezler (cookies) kullanıyoruz. Detaylı bilgi : Veri İşleme ve Çerezler